Товарсертифікований та підлягає гарантійному обслуговуванню у авторизованих сервіс центрах виробника. Гарантійне обслуговування здійснюється за умов передбачених у гарантійному талоні.
Повернення товаруналежної якості відбувається за умов та в термін передбачений законодавством України. Транспортно-складські витрати, вартість доставки, пересилання та зберігання покупець несе самостійно.
Товар з технічними несправностями, що виникли з вини виробника в момент покупки підлягає заміні або поверненню, якщо під час експлуатації підлягає безкоштовному ремонту після встановлення факту вини виробника сервіс центром, зворотня доставка в такому випадку не оплачується клієнтом.
З питаннями СЕРВІСУ І РЕМОНТУ звертайтесь будь ласка за адресою покупки або в централізований сервіс-центр ERAFLYME за адресою: м. Вишневе; вул Київська 4, тел. +38 096 920 21 15.
Маючи високий виробничий та кадровий потенціал наша Компанія, слідує головним курсом, який направлений на створення конкурентоспроможної продукції, максимальне задоволення потреб споживачів, а також інтересів зацікавлених сторін. Діяльність Компанії базується на принципах загального управління якістю та регламентована системою менеджменту якості згідно Європейських Стандартів (EC)